piątek, 5 lipca 2013

Let's go ...





Witajcie Kochane !
 

 Na imię mi Sandra. Już od dłuższego czasu interesuję się modą. Śledziłam wiele blogów, wiele stron, ale nie mogłam przełamać się, by dzielić się z ludźmi swoimi pomysłami i swoją wizją. Aż do dziś .... :)
Mam nadzieję,że znajdzie się ktoś, kto odwiedzi mój blog i ktoś komu się on spodoba, choć w jakimś stopniu :)
Posty będę dodawała w różnych odstępach czasowych,gdyż .... ( opowiem o tym później, a po za tym czas sam pokaże. ) Tematycznie będą one dotyczyły moich stylizacji, makijaży, różnego typów kosmetyków i wiele innych rzeczy. Niestety aparat, który posiadam jest uszkodzony...i zdjęcia będą różne pod względem jakości, aczkolwiek będę się starała, by jak to się mówi wszystko miało "ręce i nogi". Więc...do dzieła!  :)


Żebyście wiedziały z kim macie do czynienia - to moja buziulka 











7 komentarzy:

  1. Już mi się podoba,będę owiedzał! mimo,że napisane jest do kobietek ,oby się to zmieniło :P Jestem pierwszym panem,gdyż bardzo spodobała mi się pani na zdjęciu :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeej! Dziękuję :) i zapraszam do odwiedzania,obiecuję,że mooje posty bedą dedykowane zarówno dla pań jak i panów :)

      Usuń
  2. HEJKA! NA SAMYM WSTĘPIE,ŻYZĘ CI POWODZENIA!!!
    CZEKAM NA PIERWSZE PROPOZYCE:)UFAM,ŻE BĘDĄ TRAFNE I SUPER! NAJLEPSZEGO !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieje,że wszystko pójdzie zgodnie z moją myślą :)

      Usuń
  3. Cześć bardzo dobry początek czekam na nowe ciekawe posty życzę powodzenia w ekspresowym rozwoju bloga żebyś miała dużo odwiedzających Mój mały piękny słodziaku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)