sobota, 8 lutego 2014

Pink lips !




 Hej Kochani!

 Tak bardzo nienawidzę zimy… dlatego poprawa pogody uradowała mnie niezmiernie.  Cudowne słonko za oknem, a na termometrach niekiedy nawet  10 stopni.  Nie mogłam nie skorzystać z tej pięknej pogody i  nie zebrać się na stworzenie kolejnej stylizacji.  Outfit prosty, codzienny, a zarazem elegancki.  Włochaty sweterek (który pokochałam )  dodaje uroku, jest ciepły i miły w dotyku, a w połączeniu z rozkloszowaną spódniczką  powstaje bardzo dziewczęcy look. Dobrze się czuję w takich uniwersalnych kombinacjach.






 

A oto takie piękne stworzonko towarzyszyło nam podczas robienia zdjęć : )

 Kurtka - H&M
Sweterek - Reserved
Spódniczka - Cocktail shock
Rajstopy - Gatta

Zapraszam do na FACEBOOKA

22 komentarze:

  1. czarująco Żabko Moja Śliczna:-* Kocham kocham kocham!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o,rany. Cudny make up!!!:))) Całokształt też super

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rajstopy jak i cała stylizacja:) no i ten łabędź <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz prześlicznie :) bardzo podoba mi się sweterek :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :) : http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Make up rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś ;) i świetny set ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! na pierwszym zdjęciu wyszłaś ślicznie. obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna jesteś , napiszesz jakiego podkładu używasz ?? i jak robisz makijaz oka , ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne rajstopy jak i cała stylizacja :)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ciepło!
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś :) tylko dlaczego zdjęcia mają taką kiepską jakość ? :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialbym Cie zobaczyc w wersji bez makijażu, bo chyba troszkę za mocno podkreślasz usta i brwi co sprawia nienaturalny, sztuczny efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego uważasz, że moje usta są zbyt mocno podkreślone? Pomadka to chyba nie za wiele? : ) a brwi mam czarne z natury lekko podkreślone cieniem. Zdjęcie bez makijażu jest na moim instagramie, więc zapraszam tam :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodawaj częściej posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, chcwilowo mam problemy z aparatem...:(

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana kiedy nowy wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :* czekam na kolejny wpis :) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji to dla mnie ważne :)
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tutaj z modnej polki, wyglądasz świetnie super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)