czwartek, 10 kwietnia 2014

London look!


Cześć Kochani!

Ostatnie dwa dni, które spędziłam w Lublinie były słoneczne i ciepłe...prawie poczułam lato :)
Skorzystałam z okazji i stworzyłam koleją stylizację...a'la London look.
Boyfriendy, sportowa bluzka i szpilki... pokochałam taki styl. Czuję się w nim pewnie.

Zapraszam Was na facebooka oraz instagrama, tam dzieje się więcej!

 

Dodatek :)




Kurtka - H&M
Bluzka - Reserved 
Boyfriendy - House
Szpilki - No boso
Kopertówka - Atmosphere 
Naszyjnik - DIY 


16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tegorocznym trendzie - boyfriendów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, normalnie się zakochałam!! i te spileczki hihi,miodzio!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylówka ;)

    bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look! jakby wyjęty z dobrego magazynu o modzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam boyfriendy i szpilki :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie kochana :** Ale lepiej wyglądasz w takim lżejszym makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, boyfriend i szpileczki, a do tego ponadczasowa ramoneska! Look zdecydowanie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta koszulka :) Całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes śliczna i piękny look :))

    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetna stylizacja! :)
    Wyglądasz rewelacyjnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cała stylizacja fantastyczna! :) wyglądasz przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny set, wygladasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo stylowo i jesteś piękna!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)