poniedziałek, 24 lutego 2014

Neonowe love!




Cześć Kochani!

Wracam po małej przerwie. Przygody z aparatem, który odmówił posłuszeństwa, więc nie mam czym robić zdjęć i wiąże się to z kombinowaniem!  Mówiąc szczerze nienawidzę zimy, dlatego ta piękna pogoda, która aktualnie towarzyszy nam codziennie daje mi masę pozytywnej energii. W jednej z sieciówek znalazłam coś, co świetnie odzwierciedla mój nastrój. Mowa o neonowym sweterku. Zakochałam się w nim od razu, dlatego cieszę się, że poczekał na mnie troszeczkę.  Jest  praktyczny, można go łączyć naprawdę na wiele sposobów. Tym razem postawiłam na boyfriendy i … szpilki. 

Przesyłam Wam dużo uśmiechu, pamiętajcie, że to nic nie kosztuje!! : ) : ) : )



 
 







Sweterek - Reserved
Boyfriendy - H&M
Naszyjnik - House
Buty - sklep prywatny

FOLLOW ME  Facebook

23 komentarze:

  1. śliczna stylizacja, a Twoje paznokcie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja ;) ślicznie wyglądasz, szczególnie podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie, gdzie robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie!!! Kolor tego sweterka idealnie pasuje do Ciebie :)
    Myślę, że 3 zdjęcie jest najładniejsze bo pasuje do uśmiechu, który nam wysłałaś :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne stylizacje !!!


    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się stylizacja, poza butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! bardzo mi się podoba...
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne połączenie!!!

    Ja również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw:) pozdrawiam:) http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor sweterka :) pazurkiii woooow :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ;) bardzo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakaś ty śliczna :* zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny sweterk ,ladnemu to we wszystkim pieknie :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie tu u Ciebie :) zaobserwowałam <3 + polubiłam na fb :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś piękną kobietą ! Świetne są twoje stylizacje na co dzień ! :) Pozdrawiam :*

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest mega! a stylizacja super!
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor ma ten sweter, jak i z tyłu posiada fajny suwak, który wpadł mi w oko : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ty jesteś śliczna :o zazdroszczę urody! + strasznie mi się podoba twój sweterek. z przyjemnością obserwuję ;)

    www.blooming-rouge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry blok :) pozytywny bardzo post :)
    obserwacja za obserwacje?? ja juz obserwuje :)

    zapraszam do mnie :http://nikolafrankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dodaję do zasłużonych obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepieknie wygladasz :) piekna stylizacja :* Zapraszam do mnie na http://wirginiathings.blogspot.com/?m=1 zostaw slad po sobie :) zaobserwuj i zostan na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)