piątek, 2 maja 2014

Wedding day!


Cześć Kochani!
 Jak mija Wam majówka? Wyjechaliście, czy może postawiliście na odpoczynek w zaciszu domu? Każdy sposób jest dobry, ważne żeby odpocząć i zregenerować siły na najbliższy czas. Ja cieszę się czasem spędzonym z moją rodzinką!
Pogoda ostatnio tak dopisuje, że poczułam lato.
Dziś mam dla Was zdjęcia z wesela, na którym byłam tydzień temu. Poszukiwania sukienki były wyjątkowo długie i bezskuteczne, do czasu... aż odwiedziłam moje dziewczyny z Naomi Fashion i znalazłam to, co zaspokoiło moje oczekiwania. Nie byłabym sobą, gdybym nie dołożyła czegoś od siebie,a że wymyśliłam sobie, że sukienka ma być rozkloszowana, to dół  na samo wesele zastąpiłam skórzaną spódniczką z Coctail Shock. Góra sukienki ma koronkowe i skórzane wstawki, więc w ogóle nie widać moich przeróbek, całość połączyłam złotym, metalowym paskiem. Na koniec dobrałam sandałki - gladiatorki, w których się zakochałam! Tak...są naprawdę wygodne!
 Całuję, Lusijka!


 Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170













Sukienka - Naomi Fashion
Spódniczka - Coctail Shock
Sandały - Stylowe Buty

26 komentarzy:

  1. pieknie wygladasz :) ostatnie zdjecie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienka, lubię aplikacje z koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie mozna kupic taki pasek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna kupic taki pasek ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz + obserwuję !! :D


    http://mylife-style-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz !

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo świetny styl, podoba mi się :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Świetne buciki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze ślicznie <3
    DZIEWCZYNY Z Naomi Fashion pozdrawiaja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze ślicznie <3
    POZDRAWIAMY :) DZIEWCZYNY Z Naomi Fashio

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz nieziemsko !:)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie wyglądasz, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. o szok, wyglądasz jak gwiazda;) przyznaje, ze dość ryzykowny stroj jak na wesele, ale przepieknie wygladasz;)
    z mila checia bede obserwowac a Ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej:) przypadkiem trafiłam na Twojego bloga I bardzo mi się spodobal:) wysłałam Ci zaproszenie na instagramie z mojego konta makkoska, chcialabym byc na bieżąco z Twoimi stylyzacjami wiec Proszę o akceptowanie mojego zaproszenia:) pozdrawiam I życzę sukcesów, Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz fajne stylizacje, ale dlaczego tak zaniedbujesz bloga ?? 1 wpis na miesiąc to troche słabo...

    OdpowiedzUsuń
  18. a Tobie ta sukienka wygląda naprawdę rewelacyjnie, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mój styl ale wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. very beautiful dress<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)