niedziela, 19 stycznia 2014

Winter...

Zima...w końcu pojawił się śnieg. Pozostaje tylko pytanie, na jak długo? Postanowiłam wykorzystać tę zimową aurę i uchwycić ją na zdjęciach. Biały puch przypomina mi beztroskie dzieciństwo, więc wybrałam się na plac zabaw i cofnęłam o kilkanaście lat! Wraz ze śniegiem przyszła niższa temperatura tym samym niezbędne są takie dodatki jak czapka, rękawiczki, szalik czy komin.
W tym zestawie postawiłam na kompletny luz. Boyfriendy od jakiegoś czasu są numerem jeden w poszukiwanych przez nas rzeczach. Pewnie dlatego, że są uniwersalne. Można je dopasować do sportowych, luźnych, a także eleganckich stylizacji. Ja tym razem dopasowałam do nich bluzę w kwiatki. Do tego workery i czapkę "beanies"(moda na te czapy wzięła się oczywiście z ulicy) oraz cieplutkie rękawiczki.
 Całuję,Lusijka













Parka - Giełda
Bluza - Naomi Fashion
Boyfriendy - Naomi Fashiom
Pasek - Naomi Fashion
Naszyjnik - Naomi Fashion
Pierścionki - H&M
Torebka - Textil
Workery - sklepik prywatny
Komin - Medicine
Rękawiczki - sklepik Zakopiański

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;3 Naprawdę uwielbiam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy mi na tej torebce co masz w notce black&white z naomi fashion. za ile i czy mogłabym ją aktualnie dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,torebka jest w sklepie: ) Przykro mi ale nie pamiętam dokładnej ceny, na pewno ponad 100 zł.

      Usuń
    2. a spodnie orientujesz się po ile są? były różne wzory czy tego typu tylko jedne? :)

      Usuń
    3. 140zł. Najlepiej, jak wybierzesz się do sklepu :)

      Usuń
  3. Widzę coraz to ciekawsze różnorodne stylizacje oczywiście w każdej z nich prezentujesz się świetnie jak zawsze wychodzisz ślicznie na zdjęciach widać duże postępy twój blog z czasem rozwija się trzymaj tak dalej bo wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że rady z pisowni pomogły. Bardzo dobrze czytało mi się tekst. Tak trzymaj!
    Stylizacja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomogły :) dziękuję:) Nie zwracałam szczególnej uwagi na przerwy między przecinkami, ani na spacje po zakończonym zdaniu. Teraz sama widzę, że wygląda to estetyczniej no i przede wszystkim jest poprawne. Jeszcze raz dziękuję:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Masz świetny styl :) bardzo podoba mi się Twój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto pstryka Ci takie sliczne fotki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo fajnie i zupełnie w moim stylu. I am following :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ostatnio masz duzo ciuszków z Naomi Fasion współpracujesz z nimi , czy po prostu lubisz i tam kupujesz ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka ;-). Ja mam nadzieję, że śnieg utrzyma się dłuuuugo, zima <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany,ale jestes sliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna bluza i buty ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne oczyyyy :)

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)