czwartek, 12 grudnia 2013

Two styles !

Krata to wzór,który właściwie nigdy nie wychodzi z mody. Jest bardzo uniwersalna...więc pasuje zarówno do kobiet ,jak i mężczyzn. Projekty ubrań "za kratą" są tworzone dla wszystkich, począwszy od tych najmniejszych, aż do najstarszych. Różne fasony, szaliki, spódnice,spodnie,koszule,płaszcze,które robią furorę ,a nawet szpilki. Ja wybrałam czerwoną koszulę w szeroką ,czarno-granatową kratę. Do niej dopasowałam moją spódniczkę numer jeden, skórzaną ,rozkloszowaną "baletnice" , oraz coś co podkreśla i nadaje uroku tej stylizacji,czyli pończochy a'la podwiązki i kapelusik. Uwielbiam obie te rzeczy,ponieważ są uniwersalne i mogę je łączyć z innymi ubraniami bardzo często. Od elegancji do totalnego luzu.

PS. Lubicie kratę? Macie jakieś ubrania ,dodatki? :))






 Koszula- House
Spódniczka- Coctail Shock
Rajstopy- Gatta
Lity- Stylowe Butki
Naszyjnik -DIY

9 komentarzy:

  1. Idealnie ! Nie lubię koszul w kratę ale Twoja jest śliczna, kapelusz i rajstopy nadają całości charakteru :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej, kiedy kupiłaś tę koszulę ? Masz może do niej link do sklepu internetowego ?
    Bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę, ps cudna stylówka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) Kupiłam ok miesiąca temu w House : ) kupiłam normalnie,więc niestety nie mam linka: )

      Usuń
  4. perfekcyjnie :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stylizacje już dawno wyszły z mody...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)